Ea este

de Anda

O cheama Mihaela. Va mai amintiti de Mihaela din desenele animate de pe vremuri? cea mai buna prietena a copiilor. Nu aveau alta. Desenele cu Mihaela erau momentul de glorie. Prietenia mea cu Miha e momentul nostru de glorie.  Pentru ca in iubirea fata de un el exista gramaje considerabile de egoism. Pe cand in afectiunea pentru Miha altruismul atinge cotele maxime. Prietenia autentica este, probabil, cea mai pura forma de afectiune din cate exista. Nu este legata de genealogie, inele, considerente sociale. Drept dovada…

Miha m-a facut sa ies din cochilie doar pentru ca, prin franchetea ei absoluta, prin nuditatea lipsita de false pudibonderii, si-a asumat libertatea si a ales sa le-o impartaseasca altora. Si Miha scrie din nou. Si mi-era dor.

Miha imi spune astazi „mie imi place sa o dau in ras in timp ce tu inoti in groapa marianelor cand te uiti la filme”. Dar Miha nu cred ca stie cat de fantastic este, pentru mine, umorul ei si cat de des ma salveaza el de la afundarea in groapa marianelor.

Si, pentru ca felul in care te expui tu in cuvinte cu atata libertinaj si libertate ma bucura nespus, am simtit ca e nevoie si de momentul meu Playboy, ca sa te felicit.

Ea-mi este cea mai buna prietena si sunt mandra ca eu ii sunt cea mai buna prietena.mih

 

