Realitatea…. mistificată SAU despre cum se face presă în România

de Anda

Nu ştiu dacă să mă amuz sau dacă să mă îngrozesc mai întâi.

Am descoperit astăzi o ştire cel puţin dubioasă pe Realitatea.NET. Titlul: Un român concurează cu această poză la National Geographic. DĂ-I UN LIKE PE FACEBOOK. 

În mod normal românul e patriot şi solidar, aşa că îi merge la suflet. I-auzi, un român e finalist la un concurs National Geographic! Hai să-l ajutăm! Singura chestie este că… toţi cei care participă în finală sunt români :)) Pentru că este un concurs organizat de National Geographic România – la care particip şi eu cu fotografia de aici.

Ce pot să zic, îi doresc succes domnului, deşi nu cred că mai are nevoie. Cu asemenea promovare, cred că avem un loc întâi.

UPDATE: Ştirea e prezentă şi pe site-ul Antenei 3. De ce nu mă miră?
UPDATE 2: Le-am scris un mail celor de la Realitatea cu observaţia. Răspunsul?
” K, aveti dreptate, am arhivat stire. Multumim de observatie”.

Cei de la Antena 3 au modificat continutul articolului:

„Fotografia realizată de românul Radu Cruceană a fost selectată alături de alte imagini foarte bune, făcute de alţi fotografi români. Dacă vreţi ca Radu să câştige acest concurs, daţi Like la fotografia de pe contul lui de Facebook şi trimiteţi imaginea mai departe.”
Titlul a rămas acelaşi. Un român concurează la National Geographic.

Trist.

