21.12

de Anda

A venit Flori, mi-a adus Les Faux Monnayeurs (da, în franceză!) şi o brăţară verde, ne-am tolănit ca două pisici, am băut ceai din coji de portocale, flori de soc şi de salcâm, vanilie şi rooibos, am mâncat madeleines şi am povestit. Flori se uita într-o parte când vorbea, uneori făcea pauze mici pentru a-şi aduna gândurile.  Eu interveneam rareori. Am auzit muzică de Crăciun şi ne-am uitat pe fereastră. Patru Moşi Crăciun cu trompete şi saxofon făceau serenade unui bloc întreg. Am vrut să le aruncăm nişte bancnote prinse de o clamă de rufe, dar îşi puseseră, deja,colindele în sac când noi încă mai căutam clama. Mai târziu, după trei sau patru ore, Flori mi-a probat pălăriile. Îi stă bine. O să o atrag în club.

Plouă şi se topeşte zăpada. Şi nu se vede eclipsa. Aşa că mă uit la clipocitul luminiţelor agăţate de perdea. Pariez că de jos arată şi mai simpatic.

