ora 5

de Anda

la ora 5, urc pe strada libertatii si trec pe langa

casa cu mansarda mare, pe care mi-o doresc de cand am inceput sa imi doresc o casa. acolo, sus, va fi sala de dans.

omul care isi plimba cainele in fiecare zi, la aceeasi ora. tot timpul coboara inspre josul strazii. iar eu urc. trec pe langa ei. si cainele nu latra niciodata.

departamentul de teatru, unde vad mereu pe cineva la intrarea in cladire. imi place cum scrie TEATRU, pe vertical, si imi place masa rotunda din busteni. imi place ca trec tot timpul pe langa cate un student. ii cunosc, dar nu le stiu numele. in ultima vreme, il vad des pe baiatul caruia i-a placut nikonul. peste tot. la sarbi, la eugenia, langa teatru, langa amandina. surad tot timpul. pentru ca il vad peste tot, dar nu il salut niciodata. nici nu stiu cum il cheama. desi m-am impiedicat, o data, de numele lui. are un par frumos.

