*

de Anda

m-am plimbat printre flori astazi. am vazut hortensii, multe hortensii. imi plac hortensiile, atata timp cat nu sunt prezente intr-un buletin, ci intr-o gradina.

s. mi-a luat o craita, garofite si margarete. „sa zici ca nu iti iau flori. sa iti ajunga trei luni de acum incolo”. „si pe 7?”

cred ca nu am mai avut margarete in mana din clasa I, cand eram Primavara la serbarea de sfarsit de an, iar tata imi facuse un buchet frumos cu flori de camp. sunt micute. dar la fel de vesele cum le stiam.

m-am intors acasa cu bratele pline de flori. mi-am amintit de doamna dalloway. ma intrebam ce fel de palarie s-ar fi purtat pe atunci. daca palaria mea cloche s-ar fi potrivit.

cativa oameni mi-au zambit. cativa oameni s-au uitat putin ciudat. aceia pentru care palariile nu mai apartin timpului lor. poate doar cele de la firma din centru. „trendy”.

a trecut si femeia care merge la Filarmonica pe langa noi. bineinteles ca a observat palaria, ea poarta mereu. pacat ca anii au acrit-o atat de mult.

am primit cartea. mi-a adus-o dana. imbracata in vacanta. ma uitam la ea si, in ochii mei, se nasteau, deja, valurile.

acasa, totul la fel. si maine iarasi nu e apa.

