don't look back in anger

de Anda

„Oamenii vin si pleaca. Trebuie sa te obisnuiesti cu gandul. ”

Cand eram mica, tata imi spunea ca degetele de la o mana vor fi prea multe pentru a-i numara pe ei, la final.

Intr-o zi, am vorbit cu S. sa oprim oameni pe strada si sa ii invitam la masa.

Intr-o zi, Deni s-a intors cu spatele. Inca am scrisoarea aceea pe care mi-a scris-o pe o foita lunga si ingusta si care se incheia cu doua cuvinte scrise cu majuscule. Uneori o citesc.

Intr-o zi, Liliac nu a raspuns. A nu stiu cata oara. Florile fie se ofilesc, fie se pun la presat. Unele se arunca, peste celelalte dai intr-o carte cu foi ingalbenite. Dar nu mai miros.

Intr-o zi, cineva mi-a zis ca voi ramane singura.

Nu sunt singura, dar mai sunt si altii de plecat :)

..Asadar, cine vine la cina?

