tigaia fenomenologica si siegfried

de Anda

in urma postarii anterioare, cativa oameni s-au aratat interesati de cercul filosofilor.

ba mai mult, tin sa le multumesc studentilor si lui heidegger pentru ca, datorita lor, am ajuns sa vorbesc, dupa mult timp, cu Mihai.

ce spune Mihai despre Heidegger:

daca l-ar fi cunoscut Creanga  , l-ar fi bagat in basm si i-ar fi zic Stramba-Minte

excelent.

de la Mihai am aflat si ca Liiceanu i-a dedicat o buna parte din timpul sau acestui Stramba-Minte al filosofiei recente. drept dovada, si-a indoit putin mintea si a ajuns sa scrie in memorii despre cum se da cu trei tipuri de crema de corp, fiindca e ingrozit de exfolierea pielii. si despre tigaia sa poreclita „Teflonila” si  bmw-ul „Siegfried”.

da, are un bmw numit Siegfried. sta in el zilnic, in fata blocului, cate o ora. si asculta Mozart.

„ce faci, Gabi?”

„ah, ma duc in Siegfried sa ascult Mozart. apoi revin sa fac un sos in Teflonila”.

lui Teflonila Mihai prefera sa ii spuna „tigaia fenomenologica”.

lasandu-i in urma pe Heidegger si pe Liiceanu, sa va spun cate ceva despre Mihai.

Mihai este un baiat cu plete (sper ca le mai ai!) din Bucuresti care face niste portrete incredibile. ne-am intalnit acum 3 ani, cred. el mi-a adus carti, iar eu i-am adus Legend of 1900. am ascuns cd-urile intr-o carte de la anticariatul din pasajul de la Universitate si l-am pus sa o caute :)

ii voi ramane recunoscatoare mereu pentru ca el m-a facut sa citesc Spuma Zilelor, de Boris Vian.

si il voi admira mereu pentru puterea sa de a trasa emotii pe coli de hartie. convingeti-va singuri.

