sali de asteptare

de Anda

15 minute intarziere. am iesit pe peron. m-am asezat pe o banca pret de cinci minute. atat am rezistat. gerul nu mi-a sarutat mana, ci m-a imbratisat inca de la prima intalnire. mi s-a parut nepoliticos din partea sa, asa ca m-am retras si am revenit inauntru.

timp de 3 ore nu am asteptat. cand ai un camarad alaturi, timpul nu mai trebuie sa treaca. ii multumesc lui camil pentru camaradul meu. cartea cu coperta roz. am pastrat 100 de pagini pentru urmatorul drum.

bucurestiul a fost la fel de rece si nepoliticos ca gerul de dimineata. nici macar nu m-a imbratisat. m-a insfacat. dar, ca intotdeauna, a pierdut batalia. nu eu mi-am ratacit cuprinderea in el, ci el si-a ratacit cuprinderea in mine.

am gasit la taraba din Romana exact acea revista veche pe care si-o dorea el.

am vorbit cu Dani despre locul acela care ne-a furat amandurora, se pare, gandul. si am mai vorbit despre un anume camin din Baneasa, intr-un loc cu avioane, despre o anume camera. intr-o nu stiu care seara, intr-o nu stiu care vara, sub un nu stiu care pat… sta ascuns cobaiul Anei. iar Dani astepta sa ii tranteasca una crezand ca e un soarece anonim. Dani a dormit in patul meu. cu un alt baiat. ha!.. si legatura am facut-o dupa 3 ani de zile, la o masa din Downtown, cu doua pahare cu ceai de fructe intre noi.  ce curios.

apoi am vorbit cu Mihai. care are, intr-adevar, un palton verde. si un par mai lung. si vocea la fel de groasa :) am vorbit despre multe, intr-o cafenea cu canapele prea joase, o cafenea rece si impersonala, dar cu o ciocolata calda in fata si cu un prieten vechi in fata. si ne-am simtit oameni mari, in cautarea timpului.

in tren am intalnit un nene inalt, foarte inalt, care vorbea limba acelui loc care ne-a furat gandul si mie si lui Dani. coincidentele se aduna. toate drumurile duc la  -. poate chiar si drumul meu spre otp bank de marti sau miercuri va duce tot la  -. sa vedem. mai asteptam putin.

dar trebuie sa invatam sa traim asteptarea, nu sa asteptam ca ea sa treaca.

